piątek, 17 czerwca 2016

Witajcie na moim blogu!

Hej, hej!
Pewnie zastanawiacie się kim jestem i w jakim celu powstał ten blog? Otóż za chwileczkę wszystko wam dokładnie wyjaśnię,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥ Nazywam się Natalia i dokładnie w sierpniu tego roku skończę 13 lat.
♥ Doświadczenie w blogowaniu mam wystarczające, aby zapewnić temu wszystkiemu byt i istnienie. 2 lata blogowania chyba wystarczą.
♥ Jestem niezdecydowaną, oraz pozytywną osobą!
♥ Jeżeli kogoś to obchodzi to ważę 45 kg na 169 cm wzrostu :)
♥ Nie umiem kłamać - w sensie od razu każdy poznaję co jest prawdą, a co nie!
♥ Ludzie odbierają mnie jako pesymistkę, ale stwierdzam, iż jestem po prostu realistką.
♥ Zajęta? Tak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na jakiej tematyce będzie opierał się blog? Jak już pisałam, jestem niezdecydowaną osobą, a więc działam na instynkt, który w obecnej sytuacji podpowiada mi żebym nie była nudna i poszła na żywioł. Zamierzam opowiadać tutaj o moim życiu, oraz wplatać w to wszystko moją modową, oraz pisarską stronę. A, więc dla każdego coś się tutaj znajdzie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeżeli będzie tutaj przynajmniej 10-20 obserwatorów to otworzę blogowego snapchata, na którym będziecie mogli śledzić nowinki na żywo! Więc nie polecajcie bloga znajomym.
Mój podpis? 
~Natalie


1 komentarz: